Proszę zanotować
Opłata za przesyłkę zwrotną zostanie odjęta od Twojego zwrotu.
Proszę poczekać dwa tygodnie na przetworzenie zwrotu. Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem pomyślnego zwrotu. Kredyt powinien pojawić się na Twojej karcie kredytowej lub oryginalnej metodzie płatności w ciągu dwóch cykli rozliczeniowych. Uwaga: Opłata za przesyłkę zwrotną zostanie odjęta od Twojego zwrotu.
Proces zwrotu online będzie wymagał drukarki, ponieważ otrzymasz plik PDF do pobrania, który zawiera etykietę wysyłkową i dokument zwrotu. Jeśli nie masz drukarki, skontaktuj się z obsługą klienta.
Zachowaj kopię dokumentacji zwrotu/wymiany w celu śledzenia przesyłki.
USZKODZONY LUB WADLIWY PRODUKT
Przykro nam, że masz problem z produktem! Aby przyspieszyć zgłoszenie problemu, zapoznaj się z poniższymi ogólnymi wytycznymi, które pomogą określić, czy Twój produkt zostanie uznany przez nasz zespół za wadliwy.
Definicja wadliwego produktu:
Wadliwy produkt to niedoskonałość produktu, która ma wadę produkcyjną lub projektową
Przykłady tego, co nie jest uważane za wadliwe:
Uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania, normalnego zużycia lub uszkodzeń powstałych podczas przechowywania
Produkt nabyty ze źródeł rynku wtórnego, takich jak serwisy aukcyjne online, likwidatorzy, sklepy konsygnacyjne, prywatni sprzedawcy i próbki sprzedawców
Niewłaściwe dopasowanie. Dopasowanie jest obowiązkiem właściciela i powinno być zapewnione w okresie zwrotu.
Kwestie komfortu
Jeśli uważasz, że Twój produkt jest wadliwy w wyniku wady produkcyjnej lub konstrukcyjnej, skontaktuj się z nami.